Problemləri həll etmək üçün ixtisarlar və zavodların bağlanması lazımdır - Volkswagen-in baş direktoru
Volkswagen markasının baş direktoru Tomas Şefer, xərcləri azaltmaq üçün işdən çıxarmaların və zavodların bağlanmasının qaçınılmaz olduğunu açıqlayıb. O, Avropada əməkhaqqı xərclərinin artması və tələbatın azalması səbəbindən şirkətin restrukturizasiyaya getməli olduğunu bildirib.Volkswagen Qrupunun "qanadları" altında olan Volkswagen (VW) markasının baş direktoru Tomas Şefer (Thomas Schaefer) verdiyi müsahibəsində xərcləri 4 milyard avro azaltmaq üçün işçilərin ixtisarının və zavodların bağlanmasının zəruri olduğunu bildirib.
Marja.az xəbər verir ki, Şeferin açıqlamaları dekabr ayından bəri davam edən işçilərin həmkarlar ittifaqları ilə mübahisəsini daha da dərinləşdirib. Həmkarlar ittifaqları bu yaxınlarda avtomobil istehsalçısını tətillə hədələyiblər və şirkətdən əməkhaqqı ilə bağlı davam edən danışıqlarda həm zavodların bağlanması, həm də böyük ixtisarın daxil olmadığı həllər təklif etməyi tələb ediblər.
Schaefer açıqlamasında deyib:
"Həll yolu istehsal gücü və xərcləri azaldılmalıdır. Biz bu problemi müvəqqəti həll yolu ilə təxirə sala bilmərik, çünki bu, ciddi şəkildə geri qayıdacaq və gələcəkdə bizi çətin vəziyyətə salacaq."
“Bu proses çox uzun vaxt aparacaq. Həmçinin 2035-ci ilə qədər təxirə salınmasının mənası yoxdur. O vaxta qədər rəqiblərimiz artıq bizi geridə qoymuş olacaqlar" deyən Şefer, VW-də yenidənqurma prosesinin 3-4 il ərzində tamamlanmalı olduğunu qeyd edib.
Volkswagen işçilərin ixtisarı və zavodların bağlanması ilə yanaşı, cari müzakirələrin əsas maddələrindən biri olan VW AG bölməsinin işçilərindən maaşlarının 10 faiz azaldılmasını da tələb edir.
Şefer, Avropada tələbin qısa müddətdə ciddi bir canlanma göstərməsinin gözlənilmədiyini qeyd edib. O, həmçinin bildirib ki, Volkswagen-in Almaniyadakı zavodlarında işçi qüvvəsi xərcləri rəqibləri və şirkətin Cənubi və Şərqi Avropadakı zavodlarından təxminən iki dəfə yüksəkdir.
Volkswagen səyləri 7,5 milyard avro mənfəət təmin edəcək
Davam edən xərclərin azaldılması səylərinin təxminən 7,5 milyard avro mənfəətlə nəticələndiyini bildirən Şefer, əlavə 4 milyard avroya qənaət edilməsi lazım olduğunu bildirib. O, şirkətin Almaniyadakı zavodlarının bağlanmaması üçün hələlik heç bir şans görmədiyini və potensial bağlanmaların təkcə avtomobil istehsal müəssisələrini deyil, həm də komponent istehsal müəssisələrini əhatə edə biləcəyini bildirib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 5 gün sonra
- 5 gün sonra
-
4 gün sonra
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
-
-
16 d. əvvəl
"Bakı Metropoliteni”ndən "BAKELEKTRO"ya 3,9 milyon manatlıq sifariş
-
24 d. əvvəl
Ziraat Bank Azərbaycan II Azərbaycan–Türkiyə İnvestisiya Forumunun baş sponsorlarından biri oldu
-
40 d. əvvəl
Estoniyanın İT şirkəti Dövlət Vergi Xidmətinin "Yeni Avis 2" sistemini yeniləyəcək
- 52 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Mərkəzi Bank rəqəmsal valyutanın tətbiqi üzrə yol xəritəsi hazırlayır
- 1 saat əvvəl
- 4 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
"Bakı Metropoliteni”ndən "BAKELEKTRO"ya 3,9 milyon manatlıq sifariş
ABŞ Venesueladan çıxan tankeri qovalayıb
Yaponiya hökuməti iqtisadi artım proqnozunu yüksəldib
Ən çox oxunanlar
Rəsmi məzənnələr açıqlandı
"AZIR indeksinin kəskin dəyişkənliyinə yol verilməyəcək, uçot dərəcəsinə yaxın hərəkətinə xüsusi diqqət yetiriləcəkdir"
"Pul siyasətinin hədəfi 2026-cı ildə də inflyasiyanı 2-6% aralığında saxlamaqdan ibarət olacaqdır"
Mərkəzi Bankdan 2026-cı ildə Dollar/Manat məzənnəsi barədə açıqlama
Mərkəzi Bank 2026-cı ildə 8 dəfə faiz qərarı açıqlayacaq
Mərkəzi Bank 2026-cı il üçün pul siyasətinin əsas istiqamətləri barədə BƏYANAT yaydı
Xalq Bankdan illik 9% gəlir əldə etmək imkanı



















