"Bakı Fond Birjası" yeni brendini təqdim etdi
18 sentyabr 2024-cü il tarixində Bakı Fond Birjası (BFB) yeni brend kimliyini təqdim edib.
Fondun yaydığı press-relizdə bildirilir ki, dəyişikliklər əsas dəyərləri dürüstlük, davamlı inkişaf və tərəfdaşlıq olan Bakı Fond Birjasının yeni brend kimliyində vizual olmaqla yanaşı, həmçinin, yeni strategiyasının təşəbbüslərində də əks olunub. Brendin yenilənməsi birjanın bazar iştirakçıları və tərəfdaşları ilə münasibətlərini daha şəffaf və etibarlı şəkildə quraraq, qarşılıqlı əlaqələri yeni bir çərçivəyə salmaq niyyətini özündə birləşdirir. Bu münasibətlər də, öz növbəsində, Bakı Fond Birjasının beynəlxalq miqyasda rəqabət qabiliyyətini artırmaqla yanaşı, yerli bazarda yeni imkanlar açılmasına yol açır.
Tədbirdə iştirak edən dövlət qurumlarının nümayəndələri, yerli və beynəlxalq təşkilatlar, həmçinin xarici fond birjalarının təmsilçiləri Bakı Fond Birjasının bu vacib addımını dəstəkləyərək BFB-nin kapital bazarının inkişafında mühüm rol oynadığına dair öz fikirlərini bölüşüblər.
Növbəti gün – sentyabrın 19-da BFB-nin İdarə Heyətinin üzvlərinin iştirakı ilə mətbuat konfransı keçirilib. Mətbuat konfransında çıxış edən BFB-nin İdarə heyətinin sədri Ruslan Xəlilov yeni brend kimliyinin şirkətin gələcək planları ilə necə uyğunlaşdırıldığını təqdim edib. O, sözügedən dəyişikliklərin BFB-nin yerli kapital bazarı iştirakçıları arasındakı yerini daha da möhkəmlədəcəyini vurğulayaraq bu prosesin şirkətə yeni imkanlar təqdim edəcəyini bildirib. Sonda BFB-nin İdarə Heyətinin üzvləri jurnalistlərin suallarını cavablayıb.
30 ilə yaxın təcrübəsi ilə ölkənin kapital bazarlarına töhfə verən Bakı Fond Birjasının məqsədlərindən biri də maliyyə bazarları ilə bağlı məlumatları geniş auditoriyaya daha əhatəli və əlçatan tərzdə təqdim etməkdir. Bununla da Birja, bazar iştirakçıları ilə cəmiyyət arasında şəffaf və davamlı məlumat mübadiləsinin yeni səviyyəyə çatdırılmasını hədəfləyir.
XXX
"Bakı Fond Birjası" QSC (BFB) dürüstlük, davamlı inkişaf və tərəfdaşlığın əsas dəyərlər olduğu yeni korporativ brendini təqdim edib.
Bu barədə BFB-nin İdarə Heyətinin sədri Ruslan Xəlilov yenilənmiş brendin təqdimatına həsr olunmuş mətbuat konfransında bildirib.
R.Xəlilovun sözlərinə görə, yenilənmə birjanın bazar iştirakçıları və tərəfdaşları ilə daha şəffaf və etibarlı münasibətlərə can atmasını əks etdirir ki, bu da onun beynəlxalq arenada rəqabət qabiliyyətini artıracaq və yerli səviyyədə yeni imkanlar yaradacaq.
"Brendin yenilənməsi BFB-nin yeni strategiyasına uyğun olaraq yerli kapital bazarı iştirakçıları arasında mövqeyini gücləndirməyə və şirkət üçün yeni perspektivlər açmağa yönəlib", - deyə o qeyd edib.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 gün sonra
-
- 4 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
"Azərbaycan Dəmir Yolları"da 6 milyard 263 milyon manatlıq defisit - ÖTƏN İL ZƏRƏRİ 18 DƏFƏ ARTIB
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
Bakcell “Media Savadlılığı” Konfransının innovasiya tərəfdaşıdır
- 5 saat əvvəl
- 6 saat əvvəl
-
7 saat əvvəl
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
-
7 saat əvvəl
Dövlət şirkəti istiqraz buraxılışı yolu ilə 30 milyon dollar borc alır
- 7 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dövlət Vergi Xidmətinin rəisinə 2 yeni müşavir təyin edilib
Elektron siqaretlərin idxalı və satışı ilə məşğul olan şirkətlər ciddi narahatdırlar – “DAHA UZUN ZAMANA EHTİYACIMIZ VAR”
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Vergi nəzarətində yeni mərhələyə keçid planlaşdırılır - elektron audit tədbirinin ləğvi nəzərdə tutulur
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
1 ton Azərbaycan narının ixracından gəlir 100 dollar artıb
Bakı metrosunun reklam gəlirləri açıqlanıb
"KƏPƏZ BOKT"ın istiqrazlarına 55 investor 55 sifariş təqdim edib, emissiya tam məbləğdə yerləşdirilib
11 ayda Azərbaycana 108 milyon dollara yaxın gəlir gətirən məhsul


















.jpg)



.jpg)


