Vüsal Kərimli sərnişindaşımada sahibkarları azaltmağa başlayıb
"Sərnişindaşıma ilə məşğul olan daşıyıcıların sayı çoxdur"
"Marja" xəbər verir ki, bunu Bakı Nəqliyyat Agentliyinin baş direktoru Vüsal Kərimli bildirib.
O, "sərnişindaşıma sahəsində daşıyıcıların sayı sizi qane edirmi?" sualına aşağıdakı şəkildə cavab verib
"Bakıda sərnişindaşımada 47 daşıyıcı var. Bu, həqiqətən çoxdur. 10 avtobusu olan da bir daşıyıcı sayılır, 3 avtobusu olan da. Bu gün əksər daşıyıcıların qarajı yoxdur. Bakı Nəqliyyat Agentliyi yaradıldıqdan sonra 7 daşıyıcının qarajı istismara verilib. Bu yaxınlarda da bir neçə qaraj yaradılacaq. Daşıyıcıların bir neçəsi birləşdirilməsi və bir qarajın yaradılması ilə bağlı da təkliflər vermişik.
"Sərnişindaşımanın sahibkarlıqdan asılılığın azaldılması mümkündürmü? Çünki sərnişindaşımada vəziyyətin yaxşılaşdırılmasında bəzi sahibkarlar maraqlı deyil" sualına isə Vüsal Kərimli belə cavab verib:
"Bəli, bu vacibdir. İctimai nəqliyyat formalaşana qədər tam dövlət nəzarəti altında olmalıdır. Buna görə də indi sahibkarların sayını azaltmağa çalışırıq. Məsələn, dünyada ictimai nəqliyyat sisteminin yüksək səviyyədə olduğu ölkələrdən biri İngiltərədir. Burada marşrutlar əvvəl sahibkarlarda olub, lakin sonradan dövlət marşrutları nəzarətə götürdü, ictimai nəqliyyat sistemini yüksək səviyyəyə çatdırdı, daha sonra özəlləşdirməyə çıxardı. Azərbaycanda da bu cür ola bilər.
ƏVVƏL XİDMƏT, SONRA QİYMƏT
Bəzən ictimai nəqliyyatda gediş haqqının artırılması ilə bağlı məlumatlar yayılır. Vüsal Kərimli qeyd edib ki, bu gün gediş haqqının artırılmasından söhbət gedə bilməz":
"Birincisi ona görə ki, qiymət artımı üçün ilk növbədə xidmət səviyyəsi yüksəldilməlidir. Xidməti yüksəldə bilməyən daşıyıcı qiymət artımından danışa bilməz. İkincisi də, qiymət məsələsi Tarif (qiymət) Şurasının səlahiyyətindədir. Bizim işimiz xidmətin səviyyəsini yüksəltməkdir.
Biz hazırda həm də daşıyıcıları birləşdirmək istəyirik. Amma bayaq da qeyd etdiyim kimi, nəzarəti birmənalı şəkildə dövlət həyata keçirməlidir, bütün xətlər dövlət nəzarətində olmalıdır. Sahibkar bilməlidir ki, marşrut onun mülkiyyəti deyil, dövlətindir, daşıyıcı sadəcə bu prosesdə icraçıdır. Bir sözlə, marşrut sistemi yüksək səviyyədə qurulması üçün dövlət nəzarətində olmalıdır. Məhz o səviyyəyə çatandan sonra özəlləşdirilməyə çıxarıla bilər".
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 gün sonra
-
-
33 d. əvvəl
Xarici ölkələrə 158 min ton satılıb, 175 milyon dollar gəlir götürülüb
-
42 d. əvvəl
11 ayda Azərbaycana 108 milyon dollara yaxın gəlir gətirən məhsul
-
1 saat əvvəl
Aztəminatlı ailələrə birdəfəlik maddi yardım veriləcək – SƏRƏNCAM
-
1 saat əvvəl
2026-cı il “Şəhərsalma və Memarlıq İli” elan edilib - SƏRƏNCAM
-
2 saat əvvəl
“AzInTelecom” və Azərbaycan Uşaq Fondunun birgə layihəsi – “SİMA missiyası” kitabı işıq üzü gördü
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Bakı Metropoliteni: Zərərlər aşağı sərnişindaşıma tarifləri səbəbindən yaranır
-
3 saat əvvəl
Bu dövlət şirkətinə 245 milyon manata yaxın faizsiz kredit verilib
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Aztəminatlı ailələrə birdəfəlik maddi yardım veriləcək – SƏRƏNCAM
“AzInTelecom” və Azərbaycan Uşaq Fondunun birgə layihəsi – “SİMA missiyası” kitabı işıq üzü gördü
Dekabrın 23-də gözlənilən hava şəraiti
Azərbaycan-ABŞ iqtisadi tərəfdaşlığı müzakirə edilib
Bu dövlət şirkətinə 245 milyon manata yaxın faizsiz kredit verilib
Azərbaycandan Rusiyaya və əks istiqamətdə pul köçürmələri azalıb











.jpg)











