İcbari Sığorta Bürosunun Çağrı Mərkəzi yenilənib
*9707 qısa nömrəsi! Vətəndaşlar 7 gün, 24 saat icbari sığortalar barədə ətraflı və operativ məlumat əldə edə bilərlər.“İcbari Sığorta Bürosu” Hüquqi Şəxslərin İttifaqı (İSB) vətəndaş müraciətlərinin daha operativ və keyfiyyətli şəkildə cavablandırılmasını təmin etmək üçün Çağrı Mərkəzinin fəaliyyətini təkmilləşdirib. Bu məqsədlə yeni *9707 qısa nömrəsi istifadəyə verilib. Ölkəxarici nömrələrdən zəng edənlər üçün isə +994 12 525 97 07 nömrəsi nəzərdə tutulub.
Çağrı Mərkəzi vətəndaşlara 7 gün 24 saat olmaqla azərbaycan, rus və ingilis dillərində xidmət göstərir. Vətəndaşlar Çağrı Mərkəzinə müraciət edərək İSB-nin informasiya sisteminə daxil olan 5 icbari sığorta növü (Daşınmaz əmlakın icbari sığortası, Avtonəqliyyat vasitəsi sahiblərinin mülki məsuliyyətinin icbari sığortası, Daşınmaz əmlakın istismarı ilə bağlı mülki məsuliyyətin icbari sığortası, Sərnişinlərin icbari fərdi qəza sığortası, İstehsalatda bədbəxt hadisələr və peşə xəstəlikləri nəticəsində peşə əmək qabiliyyətinin itirilməsi hallarından icbari sığorta), "Yaşıl Kart" sığorta sistemi, kompensasiya ödənişləri və Büronun səlahiyyətlərinə aid digər məsələlər barədə ətraflı və operativ məlumat əldə edə bilərlər.
Çağrı Mərkəzi müraciətlərin qəbulunu və yönləndirilməsini sürətləndirən innovativ sistemlərlə təchiz olunub. Əməkdaşlar xüsusi təlimlərə cəlb edilərək kommunikasiya texnologiyaları, müştəri xidməti standartları və effektiv ünsiyyət bacarıqları üzrə dərin biliklər əldə ediblər.
Mərkəzə daxil olan bütün müraciətlər avtomatik olaraq qeydiyyata alınır və cavablandırılma prosesi tam şəkildə izlənilir. Zəngin qəbul edilmədiyi hallarda vətəndaşla əks əlaqə yaradılır və müraciətlərin vaxtında həlli təmin edilir.
Çağrı Mərkəzi vasitəsilə göstərilən bütün xidmətlər ödənişsizdir.
Qeyd edək ki, İSB Azərbaycan Respublikasının “İcbari sığortalar haqqında” Qanununun tələblərinə uyğun olaraq zərərçəkən sığorta olunanların və zərər vurulan üçüncü şəxslərin hüquqlarının qorunması, icbari sığorta sisteminin sabitliyinin və davamlı inkişafının təmin edilməsi istiqamətində fəaliyyət göstərir.
Yeni Çağrı Mərkəzi ilə İSB vətəndaşların məmnuniyyətini artırmağı və xidmət keyfiyyətini yüksək səviyədə təmin etməyi hədəfləyir.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 2 həftə sonra
- 2 həftə sonra
- 1 həftə sonra
-
- 31 d. əvvəl
-
39 d. əvvəl
Tramp BBC-ni məhkəməyə verib, 10 milyard dollar təzminat tələb edir
-
59 d. əvvəl
Birmarket-in böyük lotereyasında ilk avtomobil qalibini tapdı
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Vergi Məcəlləsində yenilik: ƏDV qeydiyyatının ləğvi üçün limitlər artırılır
-
1 saat əvvəl
Baş nazirin sabiq 1-ci müavini Abbas Abbasov axtarışa verilib
- 2 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
Mağazalar şəbəkəsinin Gəncə, Şəki və Beyləqanda filialı açılacaq
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Azərbaycanda Rəqəmsal Logistika Platforması yaradılır
Birmarket-in böyük lotereyasında ilk avtomobil qalibini tapdı
"Azərbaycan Dəmir Yolları"nda yeni təyinat olub
Ən çox oxunanlar
Baş nazirin sabiq 1-ci müavini Abbas Abbasov axtarışa verilib
Rəsmi məzənnələr açıqlandı
Mağazalar şəbəkəsinin Gəncə, Şəki və Beyləqanda filialı açılacaq
Bu il Azərbaycana 1 milyon ədəddən çox smartfon idxal edilib
Volkswagen 88 illik tarixində ilk dəfə zavodunu bağlayır
Şüşə fincanlarda təhlükəli metallar - “Sevinc Mall”dakı “Sinsay” mağazasından fincanlar götürüldü - ƏHALİYƏ ÇAĞIRIŞ EDİLDİ
Nərmin Əmrahova Bakcell-in lotereyasında “Zeekr 001” uddu
Suveren yaşıl istiqrazlar üzrə İşçi Qrupun ilk iclası keçirilib


















.jpg)


